اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

این آبی که در رودخانه ها و دریاهاست، همه کثافت ها و ناپاکی های ما را پاک می کند، بشر هرچه ناپاکی کثافت و زشتی دارد، با این آب برطرف می کند و از آن، سلامت و طهارت و زیبایی می گیرد. اما خود این آب کثیف می شود و احتیاج به تمیز شدن دارد. این تمیز شدن، با عروج انجام می گیرد. عروج می کند و باران می شود و تمیز می شود و بر می گردد. این حرکت دائمی لازم است. کسانی که اهل معرفت اند، معلم بشر اند و انسان ها به آن ها مراجعه می کنند؛ باید معراجی برای خودشان درست کنند. بدون معراج نمی شود؛ ما فاسد می شویم... این معراج نماز است، ذکر است، توجه به خداست. بخصوص اجتناب از گناه است.


بریده ای از کتاب دغدغه های فرهنگی

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۰
من یک جهادی ام
هرچه بار سنگین تر هرچه غم و غصه و دغدغه کار بیشتر باشد ارزش معنوی کار بالاتر است.شمایی که با تحمل زحمت خدمتی را انجام می دهید با آن کسی که بدون آن تحمل زحمت همان خدمت را انجام می دهد مساوی نیستند بلکه ثواب خدا بهتر،ماندگارتر و باارزش تر است.
هرکس برای خدا کار کند خدا هم تمام امکانات و علم و قدرت خودش و سنت های آفرینش را در خدمت او قرار خواهد داد.استفاده از این فرصت و موقعیت که خدا به شما داده تا بتوانید این بار سنگین را بردارید بزرگترین کار شماست.اصلا بزرگ ترین افتخار این است که خدا مارا بنده خودش بداند و از ما بخواهد این بار را برداریم.
باید در این راه با تلاش بیشتر،با کوچک دیدن مشکلات و بلند برداشتن گام ها و داشتن اخلاص و کمک از خدا انشاا.. راه را ادامه دهید.


بریده ای از کتاب دغدغه های فرهنگی

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۲
من یک جهادی ام


درد آنجاست که تلاش بکنیم اما خدا آن را قبول نکند بخاطر اینکه اخلاص ما در آن کم است.حرکت شما باید مورد قبول و رضای خدا باشد.اصل کار کسب رضا و مغفرت خداست.نسبت به آینده باید خودمان را برای خدمت در هرجا به هرگونه آماده کنیم بدون اینکه قبلا در جایی خدمت خود را نشان و مشخص کرده باشیم.
در جمهوری اسلامی هرجا قرار گرفتید همان جا را مرکز عالم بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.برای همیشه خودتان را آماده نگه دارید تا انقلاب به هر طریق که اقتضا می کند از شما استفاده کند.هرجا هستید هرکاری که احساس می کنید انقلاب بدان نیاز دارد آن را انجام دهید.کارایی انسان به این است که از روی اخلاص و صدق و نیت صحیح کاری را که به عهده اش است انجام دهد تا انسان تلقی شود و ماشین نباشد.

 

بریده ای از کتاب دغدغه های فرهنگی


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۱
من یک جهادی ام

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز بچه های جهاد به رسم هرسال دیده بوسی عید را در گلستان شهدا برقرار کردند. ویژگی خاص قرار امسال همزمان شدنش  با شب میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) بود که جمعمون با خوندن حدیث کسا منور شد.

حضور دوتا از قدیمای جهاد همراه دخترای گلشون به جمع شور خاصی داده بود. و صحبت های شیرین مثل قندشون به دل همه نشست. محور اصلی گفت و گو برنامه ریزی و استفاده حداکثری از زمان بود و اینکه بودن توی تشکل و کار کردن در جمع صرفا برای گذروندن وقت هامون نیست بلکه داریم بارمون را برای زندگی آینده می بندیم ...

باصدای اذان ظهر نماز را در مسجد لسان الارض خوندیم و بعد هم ناهار را مهمان سفره پربرکت جهاد بودیم البته سفرمان یه رزق خیلی ناب هم داشت توصیه های تلفنی یه قدیمی که مجبور بود زود ما رو ترک کنه: از خود گذشتگی ها و خیلی از چیزایی که جهاد یادمون میده خیلی ارزشمندند اما مهم اینه که این ها رو بتونی در زندگی شخصی و در ارتباط با خانواده ات بکار ببری ...

آخر کار هم به سراغ رفقای شهید رفتیم: شهیدان خرازی، ردانی پور، میثمی، آخوندی، اعتباری، شهیدان غواص، شهدای حرم و...

 

جای همه ی رفقا که نتونستند بیاند خالی...


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۸
من یک جهادی ام


کاش آن روز هرچه زودتر برسد...

کاش آن روز را به چشم ببینم...

کاش بیاید آن بهاری که باد صبا مژده آمدن او را بدهد...

کاش تمام بهار را به پای آمدنش بریزیم...

کاش باشیم آنگاه که منادی بانگ می زند که فرزند فاطمه(س) آمد...

(دانلودعکس)

این روزها دل، عجیب هوای سرزمین جنوب را دارد، سرزمینی که گوشه گوشه اش بوی یاران می دهد، بوی توسل های نابشان به حضرت مادر، حتی بوی رد پای امام ...

 

 

رفقا عیدتان مبارک ان شاالله سال آینده پر از رزق های ناب باشه هم برای جهاد هم برای تک تک مون

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۶
من یک جهادی ام