اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

دوره ای با رمز یاحسین(۱)

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله دوره ای دیگه نصیب بچه های جهاد شد. دوره ای به نام امام حسین(ع). دلیل این نامگذاری دل بچه هایی بود که با کاروان بچه های دانشگاه رفته بود کربلا.

دوره امسال در منطقه صمصامی از توابع شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از تاریخ ۱۰ شهریور تا ۱۸ شهریور برگزار شد. گروه هجده نفره ی ما هر روز به چهار دسته تقسیم می شد. سه نفر برای تهیه نهار در محل اسکان که مدرسه ای شبانه روزی بود می ماندندو بقیه به  سه روستای صمصامی٬ دزک و فخرآباد می رفتند و ظهر با کوله باری از تجربه و کلی انگیزه برای ادامه کار برمی گشتند. این سه روستا با محل اسکان بترتیب ۵دقیقه٬ ۱۰ دقیقه و ۳۰ دقیقه فاصله داشت.

مناسبت ها هم در این دوره کم نبودند از شهادت امام جواد(ع)که ابتدای دوره را متبرک کرد و سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) که بهانه ای برای برگزاری جشن در روستاها شد و در این میان استعدادبچه ها هم شکوفا شد. :)

از برکت ها و اتفاقات این دوره هرچی بگم کم گفته ام ان شاالله در پست های بعدی شما رو هم شریک می کنیم.


برای دیدن بهتر عکس روی اون کلیک کنید

نظرات (۲)

دوره ای با رمز یاحسین(ع)...
تک تک دوره های جهادی پر از برکت و تجربه اس...برکت های این دوره هم خیلی زیاد و خاص بودن!جوری که همگی قبل دوره، حین دوره و حالا بعد دوره تک تکش رو حس میکنیم!!!به هر حال دوره به اسم امام حسین(ع) بود!الانه که آدم میفمه خیییلی چیزای غیرقابل باور شدنیه اگه خدا بخواد!!! و به نظرم بابت تک تک اتفاقای زندگی مون باید شکرگزار خدا باشیم که محبت به برگزیده هاش رو تو دلمون قرار داد و شدیم شیعه!
*الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب*
بزرگ ترین عیدخدا مبارک:)
سلام جهادی جون خداقوت😘
دعا کنید این روزی های خوب قسمت ماهم بشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی