اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

بفرمایید تماشا

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

در رخدادی غیر منتظره نمایشگاه یک هفته دیگه تمدید شد تا من و خیلی های دیگه دیدار نمایشگاه قسمتمون بشه. اینم عکسا...

 

این شناسنامه جهاده با حضور پرنگ 18ساله


 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
من یک جهادی ام

نمایشگاه

نظرات (۴)

سلااااام دخترای گلم.یه چیزی بهتون بگم؟! من به شما دخترای گل جهادیم واقعا افتخار میکنم! خدا نگهبانتون باشه. حواستون به روحیات جهادیتون باشه که شیطان در کمینه!

سلااااااااااامممم

واقعا دست گل شناسنامه درست کن درد نکنه چون خیلی زحمت کشید و پای شناسنامه ۲سال پیرشد😁

سلام. عجب وضعیتی شده ها! این روزا جهادیا خیلی دارن حال منو میگیرن!! چچچچچچه خبرهههههه! از اون وضعیت دفترتون و اینم از وضعیت وبلاگ! چرا اینقدر رفت و اومدا کم شده! هر روز هر روز با یه شادابی میام تو وبلاگ ببینمتون! هیچ خبری نیس! از دستتون نادل گرونم! میخام داد بزنم تا همتون بفهمین! این رسمش نیس! این رسم این همه محبت نیس! بی محبتی شمام روی ما اثر گذاشته! گاهی اصن زبونمون نمیچرخه مثل قدیما براتون دعا کنیم! فک نکنین قدیمیا همیشه براتون دعا میکنن! فک نکنین محبتی که هس، رفاقتی که هس دست من و شماس! اینا رو یکی دیگه هدایت میکنه! وقتی قلبا واسه هم میزنه این هدایت کس دیگس! امان از وقتی که این هدایته قطع بشه، مطمئنا یه ناشکری، یه کوتاهی، یه محبتی چیزی خدا میبینه که دیگه این سیم رو کم کم قطع میکنه! من دوس ندارم قطع بشه! وقتی دخترای خوبی باشین و اونجوری که باید با دل و جون واسه خدا و کارخدا مایه بزارین، خدا هم به دل بقیه میندازه که در حق شما دعا کنن! به دل قدیمیا و رفقاتون میندازه که با تمام وجود براتون دعا کنن! اینو میخاسم بهتون بگم که بدونین! خیییلی وقتا حواسمون نیس داریم چی رو از دست میدیم! ب چه قیمتی!؟
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۱ جهادی کوچک
سلام جهادیای گل!
اول اینکه ماه رمضان رو به همتون تبریک میگم.ان شاءالله برکات خدا که قطعا تو این ماه بر همه مون داره نازل میشه با دعای دوستامون و به خصوص قدیمی های عزیزمون بیشتر بشه!
امیدوارم واقعا بی محبت نشده باشیم به جهاد و دوستای جهادی مون.امیدوارم لااقل خدا نذاره که این بی محبتی به قدیمی هامون منتقل بشه که قدیمی نوره و حضورش پربرکت پربرکت و دعاش، مستجاب!ین واقعا شعار نیس چون همین چند روز پیش یه نمونه بارزش رو دیدم...
خدایا اگه ما قدر نشناسیم، قدر نعمتامونو نمیدونیم، نگیر ازمون این نعمتارو! به غفلتمون نگاه نکن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی