اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

کمی آن سوتر...

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

تا حالا هرچی از جهاد ومنطقه و دوره میدونستم همش تعریفا و نقل های بچه ها بود

تا به حال از نزدیک حال و هوای بچه های منطقه رو درک نکرده بودم

وحالا بادیدن این کلیپ تازه متوجه شدم که چه کششی بچه ها رو به این سمت و سوها می کشونه...

 

 


مدت زمان: 9 دقیقه 57 ثانیه
 

 


 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹

نظرات (۶)

این مستند یه چیزی کم داشت فقط محرومیت ها و نداشتن ها را نشان داده بود اما اون آرامش اون محبت سرشار اون سادگی و بی شیله بودن را که ناشی از زندگی در محیط پاک و تمیز و طبیعت بکر این مناطقه ، نشون نمیداد.

حس ترحم را تو آدم ایجاد می کرد...

پاسخ:
من ک درست نکردم:D
إی وای! این وضعیت نباید توی کشور ما باشه! اگه یه کم مسئولین به فکر این مناطق بودن! اگه یه کم اونطرفتر از خودشون را میدیدن، این وضع نبود! خودشونو به یه سری مسائل بی فایده مشغول کردن! اونجا که رهبری تأکید دارن کار کنن، هیچی! ولی اونجا که آقا میفرمایند خوش بین نیستم همونجا را بیشتر مانور میدن! به هرحال اینم یجور اطاعت از رهبری! نمدونم اگه قرار باشه از امام زمانمون هم اینجوری اطاعت کنیم، چه میشه؟! گویا قراره ما هم بشیم کوفیای دیگر!! انگار قراره کربلای دگری به پا بشه!!!!
یا زهرا!! داریم چیکار میکنیم؟؟
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۷ جهادی به عطر گل یاس

من شما رو نقد نکردن عزیز جان مستند را نقد کردم

پاسخ:
گاهی وقتا باید درد رو واقعیتشو نشون داد تا بقیه هم دردشون بگیره و کاری کنند اگه درد رو خالصشو نشون ندیم و اون همه صفا و طبیعت بکر و هوای خوب و ...رو نشون بدیم ممکنه بقیه فکر کنند درسته این آدما دارند تو این شرایط زندگی می کنند ولی در عوض از مزایایی برخوردارند که هیچ کدوم از آدمای شهری برخوردار نیستند مثل همین هوای پاک و تمیز و وسکوت دنج طبیعت!
هدف چیز دیگه ای بود که به نظرم به خوبی نشون داده شده!
ماهم دیگه عادی شده برامون بعد هر پستی یه نقد بشنویم حتی اگه تعریفی هم باشه سریعا پشتش نقده هست! بی شک!:)))
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ جهادی به انتظار

درسته که که این وضعیت نباید در کشور ما باشه

درسته کوتاهی های زیادی شده چه در دولت های قبل و چه در این دولت ها.

درسته کلام و خط فکر ولایت اون طور که باید و شاید توجه و عمل نمیشه

درسته اولویت های کنونی در کشور اولویت های واقعی یه جامعه برای رسیدن به ظهور نیست

و .

.

.

اما به نظر من این ادبیات شما بیشتر شبیه غر زدنه از اون غر زدن هایی که آدم را از زمین و زمان  نا امید می کند، به نظر من رسالت این وبلاگ واصلا جهاد اینه که نشان بده با همه ی این کاستی ها با همه ی این بی توجهی های موجود راهی هست

من مخالف نقد مسئولین نیستم اما نه اینجا جایگاهش هست و نه با این ادبیات

پس بیایید بجای لعنت فرستادن بر تاریکی شمعی روشن کنیم

با سپاس

۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۷ انتظار به جهادی
سلام.شما درست میگی رفیق! تو این روزا، از طرفی خیلی دارم بی وفایی مردم به ائمه را میشنوم و از طرفی هم تو زمان خودمونو دارم نگاه میکنم که انگار داره خیلی از اتفاقا دوباره عینا تکرار میشه! خیلی دلنگرونم میکنه! دل نگرون از آخرین و آخرین خورشیدی که فعلا محفوظه! دل نگرون میشم از این شمعی که روشنه! جنبه ی هشدار داشتم به رفقای جهادی خودم که رفقا به هوش باشیم اگه نشستیم مسئولین کاری بکنن، یا کلا کس دیگه ای کاری بکنه! اینو بدونین کس دیگه ای نیس! اگه دستت میرسه و کاری میتونی بکن! همین! بابت تذکر به جاتون خیلی ممنونم! ولی پشت این نظری که گذاشتم خیلی حرفه و یک دل سوخته ای است که فقط خودش از حال خودش خبر داره!
یاعلی
۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۵ من یک جهادی ام

بسم الله الرحمن الرحیم

قل هوالله احد الله الصمد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی