اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان


بسم الله الرحمن الرحیم

 

«عزیزان من فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است. چراکه فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می کنیم. اگر این هوا تمیز باشد آثاری دارد و اگر کثیف باشد آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مانند هواست.

 ان شاالله تصمیم داریم گزیده هایی از کتاب "دغدغه های فرهنگی" که شرح مزجی از یکی از سخنرانی های رهبر عزیز است را بصورت هفتگی در وبلاگ بگذاریم. به این امید که موجی هرچند کوچک از جریان عظیم انقلاب بسوی ظهور باشیم .

 

 

جریان روشنفکری بیمار

روشنفکر کسی است که با اندیشه ای آزاد در محیط اجتماعی زندگی میکند. از مسائلی آشناست که عامه مردم از آن آگاه نیستند.روشنفکر باید مغز های بی خبر و ساده اندیش را توجیه کند و معلم مردم باشد. بهترین روشنفکر کسی است که سخنش با عملش همراه باشد خطر پذیر باشد و بر مردم منتی نداشته باشد.
متاسقانه از اول قشر روشنفکر ما بیمار،وابسته به غرب و بی ایمان متولد شدند.مطالبه علم از هر نقطه جهان اشکالی ندارد ولی روشنفکران آن روز فقط در فکر مطالبه علم نبودند بلکه دچار دو مشکل شدند:
1)بغیر از علم همه رویداد ها و عوارض غرب را باخود آوردند،اخلاق،لباس،علم،فرهنگ و معرفت غرب را باخود می آوردند
2)بعد از برگشت دیگر برای جامعه و ملت خودشان کمترین ارزشی قائل نبودند.عقیده روشنفکران به عقب ماندگی ایرانیان بود.علت اصلی این عقب ماندگی جنگ های خانمان برانداز میان قدرت طلبان و میان خانواده های ایرانیان بود که باعث شد ما از تعقیب جریان های علمی و فکری جهان عقب بمانیم.بجای گفتن عقب ماندگی ها باید بروید درس بخوانید و یاد بگیرید و بتمامی فرهنگ و تمدن 1400ساله خود رجوع کنید نه اینکه همه را نادیده بگیرید.
 
 

نظرات (۱)

سلام به همه ی خادمین جهادی.
انشاله بتوانید پر انرژی ادامه دهید.
خدا قوتتان بدهد. برای ما هم خیییلی دعا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی