اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

منتشر شد

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ


                     

جدیدترین شماره نشریه راه وامید منتشر شد...

دراین شماره شما می تونید مطالب ادبی،شخصیت شناسی،داستان ،مشاوره تحصیلی و معرفی الگو ها رو ببینید.

هم چنین یکسری مطالب خوب هم برای بچه های کنکوری داریم ویژه انتخاب رشته تحصیلی و...

خلاصه که از این شماره راه و امید غافل نمونید که حیفه:)

پ.ن:خبرهای خوب تازه در راهه...

...Loading

نظرات (۵)

سلام

دست همتون درد نکنه

اعلام حضور😁

پاسخ:
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت.
همین اعلام حضور شما مایه دل گرمی ماست:))

بچه های جهاد خیلی باحالن ..... خیییییییلی !!!!!

سلام . واقعا نشریات راه وامید خیلی انر‍‍‍‍ژی صرف میکنه تا خوب از آب دربیاد ؛ دست همه دست اندرکاران باحال درد نکنه ....

خدا قوت ....

همچنین تشکر از شمایی که این عکس ومطلب رو گذاشتی تو وبلاگ تا همه مون ببینیم و ذوق کنیم و لذت ببریم ....

اجر همگان را بدهد حضرت زهرا

پاسخ:
کاری که خالصانه براش وقت گذاشته بشه قطعا خوب در میاد مثل مجله راه وامید
خداقوت به همه دست اندرکارانش:))
خداقوت جانانه به همه جهادیا!خدا خیرتون بده بابت همه کارا که باعث دلگرمی میشین؛دلگرمی خیلیا!!!
راستش من موندم که چه خبری در راهه؟!!!!اونم خبرهای خوب؟!!!!!
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه ی جهادیای گل دختر خودم.خصوصن خصوصن مخاطبای همیشگی وبلاگ!من برگشتم!!! کلی دلم براتون تنگ شده بود و مشتاق دیدارتون هستم.یه خبر!!فردا دارم میام جهاد!1  کلی خوشحالم گفتم بیام اینجا خبر بدم تا کسایی که امشب میان ب وبلاگ سرمیزنن خبر داربشن!!
راسی دم همه دخترای خادم و مخلص و پاکار نشریه گرم،خصوصن سردبیر عزیز و پردغدغه ی خودم. خدا بهش پرانرژی بدد، انشاله! و بهش مژده میدم که مطمئن باشه خدا چندین برابرشو براش جبران میکنه. مشتاقم بیام نشریه و خودتونو از نزدیک ببینم! یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی