اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

درباره ی جهاد علمی

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

هو الحبیب

                                

سلام به شما دوست عزیز!

اگه با جهاد علمی اصلا آشنایی نداری یا یه کم آشنایی داری یا حتی کاملا آشنایی ... خوندن این پست رو بهت توصیه میکنم...

یه معرفی کلی از جهاد علمی دانشگاه صنعتی اصفهان :

 معرفی موجودی به نام جهاد

- واحد آموزش

- واحد فرهنگی

- واحد تشکیلات

-برگزاری دوره های اردوی جهادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
عطر گل یاس

نظرات (۶)

سلام و خداقوت حسابی به اهالی کوی جهاد...

هیچوقت فکر نمیکردم سر زدن به وبلاگ جهاد بتونه مرهمی باشه برای روح خستم...ولی امشب کلا نظرم عوض شد....بخصوص که وبلاگ این روزا وقف اربابه....خیلی برامون دعا کنید...

پاسخ:
خداروشکر
چقدر خوبه مسئولین بهمون سر می زنند و بهمون دلگرمی میدند
بازم از این کارا بکنید خوشحال میشیم:)

اگر خسته جانی بگو یاحسین
اگر خسته جانی بگو یاحسین
 اگر خسته جانی بگو یاحسین
التماس دعا
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۶ چشم به راهم ...
خدا قوت ..
سلام. عجب وضعیتی شده ها! این روزا جهادیا خیلی دارن حال منو میگیرن!! چچچچچچه خبرهههههه! از اون وضعیت دفترتون و اینم از وضعیت وبلاگ! چرا اینقدر رفت و اومدا کم شده! هر روز هر روز با یه شادابی میام تو وبلاگ ببینمتون! هیچ خبری نیس! از دستتون نادل گرونم! میخام داد بزنم تا همتون بفهمین! این رسمش نیس! این رسم این همه محبت نیس! بی محبتی شمام روی ما اثر گذاشته! گاهی اصن زبونمون نمیچرخه مثل قدیما براتون دعا کنیم! فک نکنین قدیمیا همیشه براتون دعا میکنن! فک نکنین محبتی که هس، رفاقتی که هس دست من و شماس! اینا رو یکی دیگه هدایت میکنه! وقتی قلبا واسه هم میزنه این هدایت کس دیگس! امان از وقتی که این هدایته قطع بشه، مطمئنا یه ناشکری، یه کوتاهی، یه محبتی چیزی خدا میبینه که دیگه این سیم رو کم کم قطع میکنه! من دوس ندارم قطع بشه! وقتی دخترای خوبی باشین و اونجوری که باید با دل و جون واسه خدا و کارخدا مایه بزارین، خدا هم به دل بقیه میندازه که در حق شما دعا کنن! به دل قدیمیا و رفقاتون میندازه که با تمام وجود براتون دعا کنن! اینو میخاسم بهتون بگم که بدونین! خیییلی وقتا حواسمون نیس داریم چی رو از دست میدیم! ب چه قیمتی!؟

آه ! آدم شرمنده میشه ... خوبیش اینه که کار جهاد لنگ ما نمیمونه !

( اوایل این حرف قدیمیا رو میشنیدم ولی انقد به چشم ندیده بودم !!!! البته ما نباید پررو شیم و مسئولیتامونو یادمون بره ! شاید جهاد حداقل یه سنگری باشه که بتونیم خودمونو تربیت کنیم و مسئولیت پذیری رو زندگی کنیم تا ان شاء الله اگر تو سپاه حضرت خواسیم کمک آشپز هم بشیم راهمون بدن ! درغیر این صورت همچون منی رو تو سپاه دشمن نذارن باید کلاهمو بندازم بالا ! البته قطعا دور از جون بقیه ی رفقای عزیز)

التماس دعای خیر در این ماه پر برکت

پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد الله صمد لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد

????????????????

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی