اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

عطش...

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

خاک خامم عطشُ آتشُ و می در دل من!

بزن آتش که به پیمانه شدن می ارزد...

این روزها حال و هوای شهر را که می بینم جور دیگری می شوم !انگار دست خودم نیست!تا چیزی به ذهنم می آید و می خواهم با قلم و کاغذم مهارش کنم .فکرم پرمی کشد و می رود جای دگر! و این منم که می دوم به دنبالش و عجیب این که همیشه پای جسمم از پای خیالم عقب تر است!

این روزها نفس های سوخته مان انتظار محرمت را می کشند. کوچه پس کوچه های شهرمان به یاد مصائبتان  سیاه پوش شده اند.

آقاجان!اشک بر مصائب شماهم دل های شکسته مان را تسکین می بخشد!این روزها این ثانیه ها و لحظه ها دلمان بیش از پیش بهانه بین الحرمینتان می گیرد! بهانه غربت تل زینبیه را...

آقا جان این روزها به یاد غربتت سیاه برتن می کنیم اما انگار تمام شبکه های ذهن و دل در شبکه های عاشقی حرمت دخیل بسته اند!دلم این روزها در دنیای دیگری سیر می کند! دنیایی که آسمانش شبکه ای باشد ٬ زمینش شبکه ای باشد ٬ عشقش هم شبکه ای می شود .. حرفهایم را وقتی می فهمی که دست بیندازی میان شبکه ها و زلزله ی عمیق ِ عشق را میان گره بافت های قلبت حس کنی .. که می لرزی و می لرزی و می لرزی و هیچ ریشتری توان قیاست را نخواهد داشت الا به مقیاس خون !

عاشقی که رسم خون دادن نداند مشق ِ عشق نیاموخته !

این روزها دلم مُحَرَم می خواهد .. همان عَلم و کُتل ها را .. همان زنجیر زنی ها را .. همان چای روضه های " حسین" را ..
اصلا چقدر دلم " کربلا" میخواهد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
عطر گل یاس

نظرات (۴)

السلام علیک یااباعبدالله الحسین ع
السلام علیک یا ابالفضل العباس بن امیرالمومنین ع
السلام علیکِ یا عقیله ی بنی هاشم یازینب کبری و رحمه الله و برکاته
به نیابت امام زمان عج و نائب برحقشون و همه ی رفقای جهادی!
پیشنهاد میکنم شمام هم زمزمه کنین خیلی قشنگ میشه!
التماس دعای زیاد
سلام
واقعا متن بی نظیری بود من که خیلی دوست داشتم....
التماس دعام دارم
پاسخ:
قابل شما رو نداشت:)
یاد اون شب بخیر! سینه زنی 2دم! از حرم ابالفضل به سمت حرم ارباب!
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد، ای اهل حرم میر و علمدار نیامدعلمدار نیامد علمدار نیامد
سقای حسین سید و سالار نیامد سقای حسین سید و سالار نیامد علمدار نیامد علمدار نیامد حسین
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۸ جهادی کوچک
دلم حال و هوای خاص خیمه گاه رو میخواد
دلم شب جمعه حرم اربابو میخواد
دلم بارون بین الطلوعین بین الحرمین رو میخواد
دلم...
اصلا چقدر دلم "کربلا" میخواد...
خدا خیرتون بده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی