اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

این دغدغه ها خواندنی ست(14)مرکز عالم

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ


درد آنجاست که تلاش بکنیم اما خدا آن را قبول نکند بخاطر اینکه اخلاص ما در آن کم است.حرکت شما باید مورد قبول و رضای خدا باشد.اصل کار کسب رضا و مغفرت خداست.نسبت به آینده باید خودمان را برای خدمت در هرجا به هرگونه آماده کنیم بدون اینکه قبلا در جایی خدمت خود را نشان و مشخص کرده باشیم.
در جمهوری اسلامی هرجا قرار گرفتید همان جا را مرکز عالم بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است.برای همیشه خودتان را آماده نگه دارید تا انقلاب به هر طریق که اقتضا می کند از شما استفاده کند.هرجا هستید هرکاری که احساس می کنید انقلاب بدان نیاز دارد آن را انجام دهید.کارایی انسان به این است که از روی اخلاص و صدق و نیت صحیح کاری را که به عهده اش است انجام دهد تا انسان تلقی شود و ماشین نباشد.

 

بریده ای از کتاب دغدغه های فرهنگی


نظرات (۳)

وجدانا یه آدم خیّر اینو با یه قلم خوشی بنویسه و بزنه به دیوار جهاد! نه خیلی بزرگا!مثلا بدین به یکی از اعضای شورا!خوش خط بین بچا هس! حیفه! این باید دائما واسه هممون یادآوری بشه.

سلام . ممنون از مطلب خوبت ! آره واقعا باید اینکار رو بکنیم تا حتما همه اونایی هم که به وبلاگ دسترسی ندارن بتونن استفاده کنند.

 

خدا قوت و دمتون گرم . این جمله رو (مرکز عالم )یه بار یکی از قدیمیا گفت و الان بزرگترین انگیزه من واسه کار جهاده . الهی که خدا به هممون اخلاص در عمل رو عطا کنه تا بتونیم شیرینی معرفتش رو تو دلمون بچشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی