اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

تبادل فرهنگی با هدف بارور کردن فرهنگ ملی و کامل کردن آن است و هیچ ملتی بی نیاز از آن نیست. ولی تهاجم فرهنگی این است که یک مجموعه سیاسی یا اقتصادی برای مقاصد خود و اسیر کردن یک ملت بنیان های فرهنگی آن ملت را به زور و به قصد جایگزین کردن با فرهنگ و باور های خودشان مورد هجوم قرار می دهند.تبادل فرهنگی به انتخاب ماست ولی تهاجم فرهنگی به انتخاب دشمن است.
دشمن فهمید با تهاجم نظامی و محاصره اقتصادی نمی تواند این ملت را به زانو در بیاورد و باید عقبه مارا بمب باران کند. عقبه ما همان فرهنگ ماست. منطقه عقبه شامل اخلاق اسلامی، توکل بر خدا، ایمان و علاقه به اسلام است. این ملت برای اینکه حیثیت و کیان حقیقی و انسانی و اسلامی و انقلابی و فرهنگ ملی اش حفظ شود احتیاج به مجاهدت و مقاومت و ایستادگی در مقابل تهاجم دشمن و تهاجم کردن به نقاط ضعف  دشمن دارد. اگر نسل روی کار یعنی نسل جوان روشنفکر و آگاه به اینکه توجه کند که دشمن می خواهد ارزش های فکری و انقلابی او را مورد سوال و تهاجم قرار دهد، نصف بیشتر قضیه حل شده است.
شما در برابر تهاجم دشمن باید موضع هجومی داشته باشید نه موضع دفاعی. مساله فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن جدی بگیرید. هرکس در این راه کشته شود، در راه خدا کشته شده و هرکس در این راه زحمتی متحمل شود، در راه خدا متحمل شده است. نظام اسلامی باید از خودش دفاع کند و برای دفاع از حقیقت اسلام و انقلاب،حرف گفتنی و سرمایه و ذخیره فرهنگی هم زیاد دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی