اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

این دغدغه ها خواندنی ست(6)ساده زیستی:

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

یکی از شعار های قبل و بعد از انقلاب ساده زیستی است.یعنی زندگی ساده و کمتر بهره بردن از جلوه های فریبا. زهد اسلامی یک خصلت انقلابی است. زهد اسلامی و ترک دنیا اصلا به معنای بریدن از مردم و جامعه نیست، به معنای انجام ندادن کار و تلاش و کوشش نیست بلکه به معنای غرق نشدن در شهوت ها و هوس های دنیا، جدی نگرفتن لذت های دنیوی، قربانی نکردن هدف های انقلابی و اصل سازنده اسلام در پیش پای قدرت طلبی ها و دنیاطلبی هاست.
داشتن مال، فرزندان، مقام و عنوان اشکالی ندارد ولی غرق شدن در اینها، هدف قرار دادن اینها و خود را در تکلیفات و تعنیات زندگی منحصر کردن است که آسیب میزند. منظور از دنیا فقط پول و خانه و ماشین نیست بلکه اسم در کردن، تعریف شنیدن، ستایش شنیدن و همه امکاناتی که نفس انسان آنها را میخواهد، دنیا و جلوه های آن است.

نظرات (۲)

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۴ عطر گل یاس
ممنون زهرا جان بابت پستای خوبت:*
اول سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام و دوم یه خدا قوووووووووووووت حسابی از امتحانا! سوم خودمونیما ولی خییییلی بی انصافین تو ایام امتحانا کجا بودین هر چی میومدیم هیچ خبری نبود! از این کارا نداشتیم!
چهارم واقعا متنش چسبید! یعنی چند وقته یه کم زیادی به این متنای این تیپی نیاز داشتم. دم امام زمون گرم که اینقدر قشنگ آدما رو هدایت میکنه و بعدشم دم شما گرم که اینقدر خوبین که امام زمون شما را واسطه ی خیر قرار میده.
در حین خدمت رسانیتون واسه همه رفقاتون دعا کنین.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی