اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

این دغدغه ها خواندنی ست(3) ریزش های انقلاب

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

 

 

افرادی پس از از انقلاب،از انقلاب جدا شدند:
1)عده ای که می خواستند هم مردمی باشند و افتخار انقلابی بودن را یدک بکشند و هم در عین حال عیاشی خودشان را داشته باشند.
 
2)کسانی که انتظار داشتند ستاره درخشان انقلاب شوند.این اتفاق از طرف مردم نیفتاد طبیعی هم بود برای همین با انقلاب قهر کردند و رفتند.
 
3)کسانی که جز خباثت و بدجنسی و وابستگی به اردوگاه های ضد انقلاب هیچ انگیزه ای نداشتند.در خدمت انقلاب نیامدند و حتی علیه انقلاب هم کار کردند.
 
روشنفکران مسلمان باید درمیدان روشنفکری فعال باشند و نگذارند میدان روشنفکری بدست یکسری روشنفکر غربی و ضد دین وضد کشور بیفتد ولی میدان روشنفکری میدان مشت و امثال اینها نیست بلکه میدان فرهنگ است،ابزار هایش فرهنگی است.اگر یک ملت بخواهد راه رشد و کمال و پیشرفت را طی کند باید از لحاظ ایمان فکری بجای محکمی متکی باشد.
 
 
پ.ن. میلاد رحمت للعالمین پیامبر نور و رحمت (ص)و فرزند عزیزشان امام صادق (ع) به همه مبارک. ان شاالله ظهور آقایمان را جشن بگیریم صلوات
 

نظرات (۳)

این عید بزرگ را به همه ی دخترای جهادی تبریک میگم انشاله همیشه و در همه حال کامتون و لحظاتتون شیرین باشه. ممنون از خادمین جهادی که حتی توی ایام تعطیل هم از خدمتشون دست برنمیدارند.
سلام به همه
عیدتون مباااااااااااارک البته پساپس...
سالروز حماسه نه دی روز بصیرت هم مبارک باشه....
امام خامنه ای: نه دی در تاریخ می ماند
اول سلام. دوم دل همتون بسوزه! امروز مسجد سیّد واقعا جاتون خالی بود. خیییییییلی عالی بود. خانم خزعلی در مورد نقش زن در غلبه بر فتنه و نفوذ صحبت میکردند. خیلی دلنشین بود.واسه پدر بزرگوارشون، آیت الله خزعلی هر کسی هر اندازه که دوست داره صلوات هدیه بکنه. هدیه ی آیت الله به شما هم این باشه که: هر کسی میخاد انشاله مؤمن باقی بمونه آیه ی 4 سوره ممتحنه را زیاد تکرار کنه و خیلی روش فکر کنه. اینم یه قسمتی از وصیت ایشون بوده به بچه هاش. انشاله ما هم بتونیم مؤمن باشیم و مؤمن باقی بمونیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی