اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

بشنو از کلام رهبر...

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار بارؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سخنانی رو به دانشگاهیان گوشزد کردند که یادآوری و تفکر و تامل راجب آن خالی از لطف نیست!

به قول خودمان دانشجو باید بصیر باشد!


"ایشان به مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها نیز اشاره کردند و با انتقاد از برخی اقدامات انجام گرفته، گفتند: برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند و برای توجیه کار غلط خود می‌گویند، دانشجویان باید شاد باشند!

شاد بودن برای هر محیطی خوب است، اما به چه قیمتی؟ به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط؟ مگر غربی‌ها از اختلاط چه بهره‌ای جز جنایات کنونی جنسی برده‌اند که ما بدنبال پیروی از‌‌ همان شیوه‌ها هستیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه کار فرهنگی ماهیت دیگری دارد، گفتند: مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها بفهمند چه می‌کنند؟ کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.

ایشان بصیرت دینی و سیاسی را برای جوانان و جلوگیری از لغزش‌ها بسیار مهم خواندند و خاطرنشان کردند: علت لغزش بسیاری از افراد در فتنه ۸۸، که انسانهای بدی هم نبودند، نداشتن بصیرت بود. هنگامی که طرف مقابل می‌گوید «انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است»، فرد معتقد به نظام چه باید بکند؟ اگر بصیرت نباشد، وظیفهٔ لحظهٔ نیاز انجام نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد اعتماد به نفس و امید به آینده در میان جوانان را از دیگر کارهای فرهنگی لازم در دانشگاه‌ها برشمردند و گفتند: در کشور نقاط امیدواری بسیار زیاد است که از جمله آن‌ها ظرفیت‌های فراوان و موقعیت و اقتدار کنونی کشور است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خود کم بینی را بزرگ‌ترین خطر خواندند و افزودند: خود کم بینی و دست کم گرفتن توانایی و قدرت ملت و کشور باعث می‌شود، در شرایطی که همه به قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، اذعان دارند، فردی در داخل بگوید «ما کسی نیستیم و منزوی هستیم!»

ایشان تربیت جوانان معقتد به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر کارهای فرهنگی لازم در دانشگاه‌ها دانستند و گفتند: خبرهایی که به من از برخی دانشگاه‌ها می‌رسد و امیدوارم که درست نباشند، بر خلاف این موارد است بگونه‌ای که تشکل‌های مؤمن و انقلابی و خوش فکر را تحت فشار قرار می‌دهند.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان وزارت علوم و بهداشت و رؤسای دانشگاه‌ها تأکید کردند: باید به جوانهای انقلابی و مؤمن، خوش روحیه، متدین و دارای عزت نفس میدان بدهید بگونه‌ای که فضا دست آن‌ها باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع‌بندی سخنانشان، با اشاره به علاقه دیرین و فراوان خود به دانشگاه و جامعه دانشگاهی، خاطرنشان کردند: امروز دانشگاه و دانشجو آماج بزرگ‌ترین توطئه‌هاست و دشمنان کشور از حضور دانشگاهیان با روحیه انقلابی و تهاجمی در میدان و برهم زدن خط قرمزهای آنان و بالا بردن پرچم علم و پر رنگ کردن شعارهای انقلابی وحشت دارند و برای مقابله با این حرکت برنامه‌ریزی و هزینه‌های سنگینی می‌کنند."




منبع:باشگاه خبرنگاران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
عطر گل یاس

نظرات (۳)

کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جای حضرت آقا تو دانشگاه ما خالی!!!! جای مطیعان رهبری توی دانشگاه ما خییییییییلی خالی! اممممممممممممّا جای مدعیان خیییییییییییییییییییییییلی پره!
به هرحال باید بگذرونیم البته نه با سکوت!
پیشنهاد میکنم به هر طریقی بلد هستید صحبت های این دیدار حضرت آقا را به گوش مسئولین دانشگاه برسونید که اتمام حجت کرده باشیم!!
شاید از مشغله های زیادشون صحبت های رهبری به گوششون نرسیده!!
شاید بعضی از قسمت های کلام رهبری را جا انداختند یا به گونه ی دیگری تحلیل کردند!!!
شاید ......!!
شاید هم فکر کردند"مااااااا" ابله ایم!!
البته دور از جون شما و خودم!
پاسخ:
ای کاش زودتر این اوضاع فرهنگی دانشگاه ماهم رو به راه می شد...
واقعا این مسأله تو همه دانشگاه ها هس...
امیدواریم ک درست بشه..البته با نشستن و دعا کردن ک این کار انجام نمیشه باید ی حرکتی بزنیم ...

بسم الله...
هر کی نظرشو بدد!!
چیکار کنیم؟ چجوری با این مسئولین عزیزمون اتمام حجت کنیم؟ چجوری صحبت های رهبری را به گوششون برسونیم!!
ببینین دارن حقی که رهبری به یکی مثل شماها دادن رو ازتون میگیرن!!

رهبری فرمودند:

کاری کنید فضا بیفتد دست جوانِ مؤمنِ انقلابیِ خوش‌روحیّه‌ی باانگیزه‌ی دارای احساس عزّت‌ به‌ نفس و متدیّن.

یکی از بزرگ‌ترین مسئولیّتهای شما این است:

کاری کنید که این مجموعه‌های مؤمن و سرشار از ایمان به انقلاب و به اسلام حرف اوّل را بزنند؛ فضای غالب دست اینها باشد؛

این جزو وظایف شما است.



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی