اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

ننگ به نیرنگ تو

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ


پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ کلیپ صوتی «ننگ به نیرنگ تو» را درباره خوی استکباری آمریکا و رفتار فرعون‌گونه این دولت مستکبر منتشر می‌کند.


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

* نسلهای بشری از دست زورگویان تاریخ سیلی خورده‌اند. این زورگویان یک روز در چهره‌ی فرعون‌ها و قارون‌ها بودند، یک روز در چهره‌ی ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها بودند، یک روز در چهره‌ی قدرتمندان زورگوی زمان ما هستند. اینها خطرشان از خطر فرعون‌ها بیشتر است.
دیدار سران و معتمدان عشایر کردستان ۱۳۸۸/۰۲/۲۴


* آمریکا ۲۵ سال در این کشور حاکمیّت مطلق داشته است؛ در زمینه‌های اقتصادی، در زمینه‌های سیاسی، در زمینه‌های امنیّتی، در زمینه‌های سیاست خارجی، در ایران حرف حرف آمریکایی‌ها بود.
آمریکا در کشور ما فرعونیّت میکرد، مثل فرعون: یَستَضعِفُ طآئِفَةً مِنهُم یُذَبِّحُ اَبنآءَهُم وَ یَستَحیِ نِسآءَهُم؛ با مردم ما این‌جور رفتار میکردند؛ موسای زمان آمد، تخت‌وبخت این فرعون و دنباله‌روهای او را واژگون کرد و از بین برد؛ انقلاب این است. یک‌سال و دو ماه بعد از همین حادثه‌ی شهریور -یعنی در آبان ۱۳۵۸- جوانان امام بزرگوار ما، جوانان پیرو خطّ امام، رفتند این جاسوس‌خانه‌ی آمریکا را فتح کردند؛ آمریکایی‌ها را دست‌بسته و چشم‌بسته اسیر خودشان کردند؛ موسی‌ این‌دفعه فرعون را این‌جور شکست داد.
دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
من یک جهادی ام

نظرات (۳)

۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۷ جهادی کوچک
واقعا خدااقوت به همه شرکت کنندگان تو راهپیمایی!
بازم مشت محکم به دهان آمریکا زده شد!از عکس العمل رئیس جمهورشون مشخصه...
.... 37سال از انقلاب می‌گذرد و آمریکا نه تنها عوض نشده بلکه عوضی‌‌تر نیز شده است و برخی‌ها نیز در بدنه نظام دم از دوستی و ارتباط با آمریکا می‌زنند و اعلام شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را افراطی‌گری می‌دانند.
رحیم پور از غدی در مسجد سیّد اصفهان، شام پنجشنبه94/8/14
هر کی نگه مرگ بر آمریکا هم بر خودش هم بر آمریکا!!!بلند بگو :مرگ برآمریکا
فریاد بزن: مرگ بر آمریکا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی