اهالی کوی جهاد

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

جهادعلمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

اهالی کوی جهاد

سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم . افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت . دلهای ما پر از عشق جهاد و شهادت است .
بـا نـام و یـاد خــدا بر آن شدیم تا در جـنــگ نــرم از تیـرهای ماهواره های ملعون به ماه پاره خود جلوگیری کنیم.

آخرین نظرات
نویسندگان

یک پیشنهاد: خط حزب الله

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

سومین شماره‌ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ای درباره اهمیت استراتژیک سوریه در محور مقاومت و غفلت سهل‌‌انگاران از نقشه‌ی نظام سلطه در این باره منتشر شد.


نشریه‌ی «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه‌ی مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می شود.


«خط حزب‌الله» تلاش دارد تا با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند.
«خط حزب‌الله» با اتکا به شبکه‌ی گسترده‌ی جوانان مؤمن و انقلابی کشور و بر بستر انگیزه‌ی انقلابی، پیام رهبر انقلاب اسلامی را به مخاطبان می‌رساند.

این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
نسخه مطالعه (اندازه A۴) | نسخه چاپی (اندازه A۳)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/22/page_large_1.jpg

 

همچنین، نشریه‌ی «خط حزب‌الله» در دهه‌ی اول محرم، اقدام به انتشار ویژه‌نامه مخصوص این ایام میکند. مطالب این ویژه‌نامه برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی نهضت حسینی و قیام عاشوراست. این ویژه‌نامه با بخش‌هایی چون احکام شرعی عزاداری، هیات، منبر، یاران امام حسین در بیان رهبر انقلاب، محصولات عاشورایی و تحلیل قیام عاشورا در دسترس مخاطبان و همراهان «خط حزب‌الله» خواهد بود. ویژه‌نامه در پنج شماره و در روزهای ۲۳، ۲۵، ۲۷ و ۲۹ مهرماه و شماره‌ی پنجم نشریه در روز اول آبان منتشر خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
من یک جهادی ام

نظرات (۱)

عاقا! نشریه اش محشره! یعنی پیشنهاد میکنم این رفیق جهادیمون همه ی شماره هاشو بزاره و بقیه ی رفقام بیان بگیرنو حتما بخونن! حتی نسخشو بین رفقاتون پخش کنین. خیییییلی عالیه! تا وقتی که خودتون نخوندین باورتون نمیشه! یه بار حداقل امتحان کنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی